رکورد شکنی قیمت‌ آثار هنری در حراجی کریستیز

حراجی کریستیز و رکورد شکنی قیمت‌ آثار هنری 

حراجی کریستیز یکی از بزرگترین خانه‌های حراج اقلام هنری جهان است. اخیرا این حراجی خبر از برگزاری یک حراجی بی‌نظیر داده‌است. این حراجی، شامل بخشی از مجموعه‌ی هنری مشهور سی نیوهاوس، تاجر مطرح و مجموعه‌دار آمریکایی، که در سال گذشته درگذشت، است. این رویداد مورد انتظار، با توجه به محبوبیت سی نیوهاوس و ارزش بی‌نظیر آثار هنری او، جذابیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش نیویورک تایمز، حراجی سی نیوهاوس در کریستیز در تاریخ 21 مهرماه 1402 برگزار خواهد شد. این حراجی شامل بیش از 300 اثر هنری از نقاشان برجسته‌ای همچون پابلو پیکاسو، اندی وارهول، ویلیام دگل، و روی لیختنشتاین است. بخش قابل توجه دیگر این حراجی، تمرکز بر اثار هنری معاصر است، که شامل اعمال هنرمندانی مانند جان کورنین، تریسی ایمین و دمینیکو سیرا است.

حراجی کریستیز

برخی از آثار هنری مورد نظر، بسیار مشهور و با ارزش تاریخی هستند. به عنوان مثال، نقاشی “دختری با ساقه‌ی طلا” از آندی وارهول که قیمتی بین 60 تا 80 میلیون دلار پیش‌بینی شده است. همچنین، نقاشی “دختری با گربه” اثر پابلو پیکاسو که انتظار می‌رود قیمتی بین 50 تا 70 میلیون دلار داشته باشد.

تاکنون، علاقه‌مندان و کالکتورهای هنری از سراسر جهان متمایل به حضور در این رویداد شده‌اند. این رویداد، فرصتی بی‌نظیر برای خریداران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به هنر است تا اثار بی‌نظیر را در اختیار داشته باشند. همه منتظر رکوردشکنی تاریخی در این حراجی هستند. منتظر می‌مانیم ببینیم آیا این حراجی قیمت‌های جدیدی در دنیای هنر خواهد داشت یا خیر. 

اخبار هنر را بصورت تخصصی در سایت سینارت با ما دنبال نمایید.

منابع:

مقاله اصلی: “SI Newhouse Auction at Christie’s”، The New York Times،

آخرین اخبار

پل مونالیزا

پل مونالیزا کجاست؟

پل پونته رومیتو، که در زبان ایتالیایی به معنی “پل ریشه” است، یکی از قدیمی‌ترین پل‌ها در استان توسکانی ایتالیا است. این پل در سال یک هزار و دویست و بیست و پنج میلادی ساخته شده و بر روی رودخانه آرنو واقع شده است. 

ادامه مطلب »
جشنواره گرافیتی Lasgow Yardworks، اخبار هنری سینارت

جشنواره هنر شهری و گرافیتی Lasgow Yardworks 2023 – به روایت تصویر

هنر خیابانی یکی از شاخه‌های هنری است که به وسیلهٔ آن هنرمندان برای ایجاد زیبایی و ارتباط با جامعه، از فضاهای عمومی شهرها بهره می‌برند. در جهان امروز، جشنواره‌های گوناگونی برگزار می‌شود که به هنر خیابانی و فعالیت هنرمندان می‌پردازد. یکی از این جشنواره‌ها، جشنواره گرافیتی Lasgow Yardworks است.

ادامه مطلب »
تتو در موزه رامبرانت

برنامه‌ موزه قدیمی رامبرانت برای ایجاد استودیوی تتو در آمستردام

موزه رامبرانت در آمستردام برنامه‌ریزی کرده تا با ایجاد یک استودیوی تتو، تجربه‌ای نوآورانه و منحصربه‌فرد را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. این اقدام جدید، جزئی از تلاش موزه است تا با جذب افراد جوان‌تر و جامعه محلی، رابطه بیشتری با عناصر هنری امروزی برقرار کند.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *